Ebben a kreatív és szokatlan videóban egy kávé melletti beszélgetés keretében vizsgálják a videojáték-fejlesztés és filmkészítés kapcsolatát. Egy humoros, történetmesélő keret – egy mesterséges intelligencia televízió, Joe – segítségével a játéktervezés filozófiájába nyerünk betekintést, miközben párhuzamok rajzolódnak ki a filmes díszletek és a videojátékok által létrehozott világok között.
A műsor kibontja, miként alakítják a játékkészítők a játékos tapasztalatait, és hogyan működnek a „díszletek” a digitális térben. Különösen érdekes kérdésként merül fel, milyen hatást gyakorol a játékos élményére, ha egy játék világa látszólag független tőle, mintha a játékos csak egy idegen lenne benne, ahogy ezt a GoldenEye 007 példáján vizsgálják.
Szó esik arról, hogyan váltak a játékban az ellenségek puszta akadályokból a világ szerves részévé, és hogyan alakul át az élmény egy lineáris pályáról egy, a felfedezést és az ‘idegenként’ való jelenlétet hangsúlyozó átélésre. Emellett a videó kitér a kreatív folyamat nehézségeire is, legyen szó a videoesszék illusztrálásáról vagy a megfelelő vizuális elemek megtalálásáról.
Mindezt egyedi humorral, dalszövegekkel és mesterséges intelligenciával generált zenei betétekkel fűszerezi, miközben elgondolkodtat a játékos szerepéről, az élményszerzésről és a kreativitás folyamatos megújításának szükségességéről.