Egy játékfejlesztő betekintést nyújt abba, hogyan építi be az úgynevezett crafting gépeket egy saját készítésű farm szimulátor játékba. Az epizód középpontjában annak bemutatása áll, miként tudják a játékosok farmjukon különféle gépekkel feldolgozni a terményeiket, például gyümölcslevet vagy olajat készíteni.
A fejlesztő részletesen ismerteti a folyamatot az elemek tervezésétől – mint a gyümölcslétartály vagy a gyümölcshopper – egészen azok játékbeli működéséig és animációjáig. Külön figyelmet fordít arra, hogyan teszik vizuálisan egyértelművé, hogy mennyire van tele egy-egy konténer, illetve hogyan színeződnek a folyadékok, amikor különböző alapanyagokat használnak.
Bemutatásra kerül egy új rendszer is, amely összekapcsolja az egyes entitásokat (például a feldolgozógépet, a tartályt és a hopper konténert), valamint egy receptalapú crafting mechanika, amely automatikusan felismeri, milyen bejövő alapanyagból milyen készterméket tud készíteni a gép.
A videó kitér a gépek fejlesztési lehetőségeire, az animációk megvalósítására, és arra, hogyan kap visszajelzést a játékos, ha valami hibásan működik vagy hiányzik a gyártáshoz. Felmerülnek kérdések a fejlesztés során, például hogy milyen további gépek kerülhetnek még a játékba, illetve milyen új receptek és fejlesztési rendszerek bővíthetik a jövőben a farmolási élményt.










