A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 19 perc

Gépesített crafting rendszerek építése egyedi farmos játékban

A videó bemutatja, hogyan alkot gépesített crafting rendszert egy saját készítésű farmos játékban a fejlesztő, miközben számos vizuális és játékmenetbeli újítást is beépít.

Egy játékfejlesztő betekintést nyújt abba, hogyan építi be az úgynevezett crafting gépeket egy saját készítésű farm szimulátor játékba. Az epizód középpontjában annak bemutatása áll, miként tudják a játékosok farmjukon különféle gépekkel feldolgozni a terményeiket, például gyümölcslevet vagy olajat készíteni.

A fejlesztő részletesen ismerteti a folyamatot az elemek tervezésétől – mint a gyümölcslétartály vagy a gyümölcshopper – egészen azok játékbeli működéséig és animációjáig. Külön figyelmet fordít arra, hogyan teszik vizuálisan egyértelművé, hogy mennyire van tele egy-egy konténer, illetve hogyan színeződnek a folyadékok, amikor különböző alapanyagokat használnak.

Bemutatásra kerül egy új rendszer is, amely összekapcsolja az egyes entitásokat (például a feldolgozógépet, a tartályt és a hopper konténert), valamint egy receptalapú crafting mechanika, amely automatikusan felismeri, milyen bejövő alapanyagból milyen készterméket tud készíteni a gép.

A videó kitér a gépek fejlesztési lehetőségeire, az animációk megvalósítására, és arra, hogyan kap visszajelzést a játékos, ha valami hibásan működik vagy hiányzik a gyártáshoz. Felmerülnek kérdések a fejlesztés során, például hogy milyen további gépek kerülhetnek még a játékba, illetve milyen új receptek és fejlesztési rendszerek bővíthetik a jövőben a farmolási élményt.