Interjú keretében betekintést nyerhetünk a Final Fantasy 14 fejlesztői csapatának gondolkodásába és jövőbeli terveikbe. A beszélgetés során különösen hangsúlyos lesz a Monster Hunter Wilds-szel való várva várt együttműködés, melynek ötlete egy véletlen találkozás során született.
A fejlesztők kifejtették, miként próbálják az eltérő játékostípusokat – legyenek akár hardcore vagy alkalmi játékosok – egyaránt megszólítani, változatos tartalmakat kínálva mindenki számára. Érdekesség, hogy a közelgő Pilgrim’s Traverse deep dungeon a nehézségi szintek személyre szabhatóságával még több játékost kíván aktivizálni.
A folyamatos frissítésekkel és a háttérrendszeren dolgozó csapatok együttműködésének kihívásaival is foglalkozik az interjú, például azt, hogy ünnepek és nemzetközi együttműködések miként befolyásolják a foltozások ütemezését. A játékosok visszajelzéseit is komolyan veszik, fejlesztési irányokat igazítanak az igényekhez és kritikákhoz.
Kitekintésként szó esik a modern MMO-piac átalakulásáról, illetve arról, mennyire sokféle szórakozási lehetőségért kell ma már a játékoknak és azok fejlesztőinek megküzdeniük a játékosok figyelméért. Egyszerre próbálják megőrizni a lelkesedést a régi játékosok körében, miközben nyitnak az újak felé is, népszerűségük megtartása és növelése érdekében.