A Vice City rejtett titkait kutatva, a kamerát a pályahatárokon túlra vezetve, váratlan utalásokkal és meglepő részletekkel találkozhatunk. Egy pisztolybolt egyik eldugott sarkában például Ronald Reagan és Gorbacsov képe bukkan fel, amint éppen célbalövő versenyen vesznek részt – olyan easter eggek ezek, amelyeket a fejlesztők szórakozásból helyeztek el, minimális felügyelettel.
További elrejtett tartalmakra derül fény, például védett, felnőtt témájú magazinokból származó képek, amelyeket végül jogi aggályok miatt eltávolítottak a PC-s változatból, a PlayStation 2 verzióban viszont még fel-felbukkan egy-egy motívum. Az is kiderül, hogy több ikonikus helyszínen és jelenetben – legyen szó filmszínházakról, szállodákról vagy motoros klubokról – el nem érhető, extra berendezéseket, vicces feliratokat, utalásokat rejtettek el.
Vajon hogyan rejtettek el kocsmákban amerikai rendszámokat vagy koncertplakátokat? Miért készültek tükröződő padlók és textúrák, amelyeket a játékos alig láthat? Hány, csak speciális kamerakezeléssel elérhető hely maradt a fejlesztők tréfájaként a játékban? Az is kiderül, hogyan oldották meg az idő előtti helyszínbetöltéseket vagy a karakterek mozgását a jelenetek között.
Felmerül a kérdés: egyes modellek és animációk miért maradtak a pályahatáron kívül, mint például a karakterek „parlagon” lévő változatai, valamint hogyan oldották meg az állatmodellek és egyéb, normál játék során soha nem látott objektumok elhelyezését.
A videó érdekes betekintést nyújt abba is, miként különböznek a konzolos és a PC-s verziók, miért találkozunk máshol vagy más-más textúrákkal. Interjúrészletekből az is kiderül, miként dolgoztak a fejlesztők a GTA-játékok ezen korszakában, mennyire voltak szabadjára engedve fantáziájuk, és mennyit rejt el a játék világában a lekódolt káosz.