Az Epic Universe, az elmúlt húsz év első új, nagyszabású vidámparkja, az interaktív élmények új szintjét hozza el. A park technológiája a látogatókat a történet középpontjába helyezi: a vendégek különböző tematikus világokon kelnek át, miközben aktív részesei lehetnek a kalandoknak.
A Super Nintendo Worldben például a Power Up Band segítségével küldetéseket teljesíthetünk – kulcsokat gyűjtünk, kérdőjel-blokkokat ütünk, és pontokat szerzünk a Mario Kart Bowser’s Challenge során. Itt mindenki kipróbálhatja ügyességét a játékos kihívásokban, ahol a kommunikáció és a csapatmunka jelenthet előnyt. A Donkey Kong Country kevésbé a győzelemről, inkább az élményekről és a felfedezésről szól, tele titkokkal és vizuális meglepetésekkel.
Nagy hangsúlyt kapnak a részletgazdag díszletek, titkos területek és rejtett játékok: a park minden pontján újabb meglepetések várják a látogatókat, akik akár egyénileg is felfedezhetik azokat, vagy elmerülhetnek az alkalmazás nyújtotta információkban.
A varázslat azonban nem csak a játékos technológiában rejlik: például a Harry Potter világában varázspálcákkal varázslatokat idézhetünk elő, és a színészek által nyújtott élő interakció még mélyebbre vonja be a vendégeket a park történeteibe. Itt mindenki maga dönti el, mennyire akar elmerülni a szerepjátékban – még szabályok is akadnak arról, mikor használhatjuk a pálcát!
Egyre inkább természetes vendégelvárás, hogy ne csak szemlélői, hanem aktív alakítói lehessenek a vidámparkos élményeknek: a kaland, a kihívás, a felfedezés és az élő interakció minden eddiginél több lehetőséget kínál az elmélyülésre.