A műsorvezető és a vendége egy indie játék bemutatása kapcsán beszélgetnek, amely a stressz és az emberi beavatkozás élményét emeli be a játékmenetbe. A vendég, Devon, saját csatornáján fedezte fel ezt az alkotást, miközben más projektekhez is kapcsolódott.
A játékos egy madarat irányít, akinek célja a fészeképítéshez szükséges gallyak összegyűjtése, miközben igyekszik elkerülni a drónkamerák által készített fotókat. A nyílt, veszélyes terepen való mozgás különösen feszült, a játék vizuális effektusokkal (villantások, képernyőrengés) érzékelteti a megfigyeltség okozta zavaró hatásokat.
Az alkotás érdekessége, hogy nem sebzi meg ténylegesen a játékost a fotó elkészülte, viszont lelassítja a karaktert, és nehezíti a cél elérését. Ezen keresztül a játék érzékletesen mutatja be a természetes élőhelybe való emberi beavatkozás következményeit — a stresszt és a folyamatos kívülről jövő nyomást.
A beszélgetés során szóba kerül az úgynevezett empatikus játékmenet, amely a történetmesélést magán a játékmechanikán keresztül valósítja meg, és felveti a kérdést, hogy más műfajok vagy nagyobb kiadók is tanulhatnak-e ebből a szemléletből.