A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 5 perc

Dead as Disco: Ritmus és akció találkozása a Gamescomon

A Dead as Disco pörgős ritmusjáték, amely a zene és az akció tökéletes elegyével ragad magával, változatos pályákkal és színes boss-harcokkal.

Az első nap a Gamescom rendezvényen egy rendhagyó, színes és lendületes játék, a Dead as Disco került a figyelem középpontjába. Az élmény középpontjában a ritmusalapú harcrendszer áll, mely az Arkham-játékok szabad mozgású kombóira, illetve a tempóra alapozott ütés- és védekezésmechanikára épül.

Ebben az akciódús környezetben a játékosokat vibráló diszkóhangulat, extravagáns kosztümök és különböző zenei stílusok által inspirált pályák várják. Minden pálya és főellenfél egyedi témában pompázik, a punk rocktól a klasszikus discoig.

A karaktermozgás ritmusos, minden ütés és védekezés a zene ritmusára történik, így azok számára is izgalmas lehet, akik nem mesterei a klasszikus akciójátékoknak, viszont érzékenyek a zenére vagy a ritmusra. A boss-harcok és az egyre bővülő arénák filmszerű élményt kínálnak, miközben a különböző játékműfajokat is megidézik, például amikor a ringből hirtelen egy oldalsó görgetős verekedős pályára vált a játék.

A fejlesztők elismerik, hogy a demóban akadnak még finomhangolásra váró részletek, de mindezek ellenére végig szórakoztató marad a játék. Felmerül a kérdés: mennyire tudja hosszú távon fenntartani az élvezetet a zene és a ritmus dinamikája, illetve hogy mennyire lesz befogadható azoknak, akik kevésbé jártasak a zenei játékok világában?