Az akciójátékok egyik klasszikus mechanikája, a boss runback, vagyis a főellenfélhez való visszasétálás kérdését járja körül ez az anyag. Sokakban megosztó érzéseket kelt ez a dizájnelem: egyesek szerint a visszatérés segít lenyugodni egy-egy vereség után, mások inkább felesleges időhúzásnak érzik.
Több játékfejlesztő, köztük a FromSoftware, szívesen alkalmazta a runbackeket, de az idők során láthatóan lazítottak rajta, például az Elden Ringben már rövidültek vagy akár jelentőségüket is vesztették ezek a szakaszok. Ezzel szemben a Hollow Knight: Silksong ismét előhozza a témát, hiszen ebben a játékban a hosszú és nehéz útvonalak visszatérnek, ami sok játékost elbizonytalanít.
Felmerül, hogy ezek a kihívást jelentő szakaszok fejlesztik-e a kitartást és a játékos tudatosságát, vagy egyszerűen csak idegesítő, régimódi megoldásról van szó. A videó szembeállítja a tapasztalt, műfajhoz szokott játékosok véleményét az újoncokéval, akiket gyakran taszítanak az elnyújtott runbackek.
Párhuzamot von más játékokkal, például MMO-kkal vagy a roguelike műfajjal, ahol a hasonló visszatérő próbálkozások a játékmenet részét képezik. Végül több oldalról felveti a kérdést: van-e még helye a boss runback mechanikának a modern játéktervezésben, vagy itt az ideje búcsút mondanunk neki?