Az adás középpontjában a Battlefield 6 áll: a műsorvezetők élményeiket és kezdeti benyomásaikat osztják meg az újonnan megjelent játékról. Felvetik, hogy mennyire jól sikerült a technikai rajt, ellentétben a korábbi, problémás 2042-es epizóddal, és kiemelik, hogy a játék nagyon stabil, élvezetes többjátékos élményt kínál, főleg ha baráti társasággal vágnak bele.
Körbejárják, miben különbözik a Battlefield játékmenete a Call of Dutytól, különös hangsúly kerül a csapatmunka, osztag-alapú harcrendszer előnyeire, illetve a dinamikus pályák nyújtotta „irányított káoszra”. Megvitatják a kasztok és fegyverek testreszabhatóságát, és szó esik a játék kiemelkedő destrukciós mechanikáiról is.
Foglalkoznak a Battle Pass, a monetizációs lehetőségek, illetve a lehetséges új játékmódok (mint a közelgő battle royale) kérdéseivel is. Szóba kerül, hogy a single player kampány mennyire kevéssé vonzza a közösség egy részét, és hogy a legfőbb élményt továbbra is a többjátékos mód nyújtja, főleg ha van kivel együtt játszani.
Az adásban több hallgatói kérdés is elhangzik, amelyek tapasztalatcserére, játékmeneti különbségek taglalására és személyes preferenciákra térnek ki, például hogy mennyire könnyű átállni a Call of Dutyról a Battlefieldre, valamint mit jelent igazából, hogy „visszatért” a franchise. A beszélgetés során többször felmerül a közösségi élmény és az online visszacsatolás szerepe.