A Banessi Pocket Challenge kézi konzolt első pillantásra vidám, színes játékszernek gondolnánk, ám közelebbről kiderül, hogy szórakozás helyett komoly tanulási célt szolgál japán iskolások számára. Feladatgyűjteményekkel, földrajztesztekkel és szólásmondásokkal inkább tanulássegítő, mint játékkonzol, amit számos japán diák kötelezően használt magántanfolyamokon.
Formai jegyeiben mégis hasonlít a klasszikus kézi játékokra: nagyjából játékvezérlőkre emlékeztető gombkiosztás, hosszúkás képernyő és cserélhető kazetták jellemzik, de hiányzik belőle a valódi játékélmény. Érdekessége, hogy később megjelent a Pocket Challenge V2 változata, mely mögött olyan iparági szereplők állnak, mint a híres Nintendo Game Boyt tervező GPE Yokoy és a Cotto Laboratory, akik a Bandai Wonderswan kézi konzolját is fejlesztették.
A videó betekintést nyújt abba, hogyan épül fel a Pocket Challenge V1 és V2 hardvere, milyen érdekességeket hordoznak komponenseik, különös tekintettel az EPROM chipekre és a kijelzőkre. Az alkatrészek részletes összehasonlítása során felvetődik a kérdés, hogy vajon átjárható-e a két rendszer, illetve működhetnek-e egymás játékkazettáival vagy kijelzőivel.
Továbbá felmerül, hogy mennyire kompatibilis a Pocket Challenge V2 a Wonderswan játékrendszerrel, illetve vajon érdemes-e LCD donoralkatrészként használni az unalmas oktatógépet. A fejlesztéstörténet és a technológiai különbségek felderítése során számos rejtett összefüggés és fogyasztói tapasztalat kerül felszínre, újabb kérdéseket vetve fel a különböző kézi konzolok világáról.