A beszélgetés középpontjában Anastasia Soare áll, aki Romániából érkezett bevándorlóként alapozta meg globális szépségmárkáját, az Anastasia Beverly Hills-t. A videó rávilágít arra, mennyire meghatározó szerepet játszott az üzleti szférában egy addig elhanyagolt területen, azaz a szemöldök formázásában. Saját tapasztalatai, művészeti tanulmányai és az aranymetszés inspirálták abban, hogy egy teljesen új megközelítést vezessen be a szépségiparban.
A műsorvezető kérdései révén olyan témák bontakoznak ki, mint a vállalkozói kockázatvállalás és az innováció, valamint az, hogy miként lehet megragadni egy piaci rést, és arra egy világmárkát felépíteni. Megjelennek az első üzleti nehézségek, a kételkedő környezet, valamint a hírességeket – például Oprah Winfreyt és Kim Kardashiant – is magába foglaló, egyre bővülő ügyfélkör jelentősége.
A sikertörténet kulcsfontosságú állomásai között szerepel a termékfejlesztés, a stratégiai terjeszkedés nagy kiskereskedelmi láncok – például a Sephora és Nordstrom – felé, valamint az online jelenlét, amelynek révén a márka elérte a világ minden táját. A beszélgetés érdekes kérdéseket vet fel azzal kapcsolatban, hogyan lehet ötvözni az üzleti stratégiai gondolkodást a kreativitással, illetve milyen üzleti döntésekkel bővíthető egy kis szalonból kiinduló vállalkozás egy milliárd dolláros birodalommá.








