Bemutatásra kerül az Analog 3D konzol, amely a Nintendo 64 játékokat képes 4K-ban megjeleníteni egy FPGA rendszer segítségével. Az első benyomások között szerepel az eszköz minimalista csomagolása, a hardveres felépítés részletezése, valamint a csatlakozások és portok leírása.
Külön figyelmet kapnak a kontrollerek: az eredeti N64 irányítók támogatása és az Analoghoz készült 8BitDo vezeték nélküli kontrollerek. Szó esik a rendszer szoftveres felületéről, a játékprofilok beállíthatóságáról, valamint a képfeldolgozás testreszabható funkcióiról, mint az anti-aliasing, scanline, HDR és más vizuális effektek.
A videó kiemeli az overclocking lehetőségét, amely jelentős teljesítménybeli ugrást eredményez a régi, alacsony képkockaszámú játékokban. Bemutatott példák alapján érzékelhető, hogy ez miképp javítja az olyan játékélményt, mint a Perfect Dark vagy a Banjo-Tooie.
Foglalkozik a flashcart (különösen az Everdrive) kompatibilitással, kitérve az aktuális problémákra és firmware frissítésekre, amelyek szükségesek lehetnek az analóg rendszerben történő használathoz. Műszaki szempontból részletesen áttekintik a konzol belső felépítését, az alkalmazott FPGA-t, a hűtés megoldását és bővíthetőségét.
A jövőbeli fejlesztések lehetősége is felmerül, mint például az online multiplayer támogatás, illetve a frissítések Wi-Fi-s elérhetősége. Emellett arról is szó esik, hogy megjelentek versenytársak a piacon (például az M64 és a Mod Retro), ami növeli az érdeklődést a modern N64 élményt keresők körében.









