Ebben az elemző, év végét összegező videóban a szerző saját, szubjektív szempontjai alapján bemutatja 2025 tíz legjobb játékát, de külön is kiemel meglepetéseket, műfaji újdonságokat, valamint személyes élményeit és dilemmáit is megosztja.
Az anyag során különös hangsúlyt kap az, hogyan tudnak egyes játékok az első pillanattól magukkal ragadni, legyen szó audiovizuális intenzitásról, hangulatról vagy éppen okos mechanikákról. Emellett izgalmas kérdéseket vet fel az idei év játékpiacáról: a kisebb indie címek és memoárjátékok térnyerése, a nagy költségvetésű (AAA) projektek visszaesése, illetve az olyan témák felbukkanása, amelyek túlmutatnak a hagyományos játékmeneten.
A listán szereplő címeken keresztül szó esik arról is, miként változtatják meg a folytatások az általuk teremtett világokat, hogyan képesek a horrorjátékok új módokon meglepni a tapasztalt játékosokat, és hogyan válhat egy emlékezetes pillanat vagy jól megtervezett mechanika a játékélmény legfontosabb elemévé.
A videó személyes szálakat is belefűz a toplistába, így bepillantást enged a szerző mindennapjaiba, szakmai fejlődésébe, sőt, a közösségi élmények, podcastok és a Nebula platform fontosságára is reflektál. A nézők betekintést nyerhetnek abba, hogyan változott a szerző kapcsolata a játékokhoz, miként inspirálnak hosszú távon egyes alkotások, és miért nehéz, de mégis elkerülhetetlen időről időre számadást készíteni saját „gamer” létről.










