Különböző emberek eltérő véleménnyel lehetnek arról, hogy mennyire szórakoztató túlélni zombihullámokat egy VR-játékban. Vannak, akik szerint ez izgalmas, míg mások számára hamar monotonná válhat. Ebben az elemzésben részletes tapasztalatokat osztanak meg arról, mennyire tudja fenntartani az érdeklődést a Zombie Army VR teljes kampánya során.
A kezdeti szakaszban a változatos fegyverek megtalálása és a boss harcok vívása kifejezetten élvezetes, ám az előrehaladással ritkulnak az újdonságok, és a játék repetitívvé válik. Ennek következményeként egy ötórás játékmenet jóval hosszabbnak tűnhet, különösen mivel kevés új zombi típussal és fegyverrel találkozhatunk.
Bár akadnak emlékezetes pályák, mint például a „forest” szint, összességében a környezetek kevésbé maradnak meg az emlékezetben. Bizonyos fegyverek és fejlesztések, például a kitartást vagy életerőt növelő kiegészítők, feldobják a játékmenetet hektikusabb helyzetekben.
A többszereplős mód némi pluszt ad, főleg ha kooperatívan játszunk egy baráttal, bár a másodlagos funkciók és az interakciók terén még van mit fejleszteni. Technikai szempontból is akadnak hiányosságok, mint például a hibás animációk vagy a cross-platform támogatás hiánya. Felvetődik a kérdés: vajon elegendő szórakozást nyújt-e mindez azoknak, akik szeretnének együtt harcolni a zombik ellen?