A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 17 perc

XDR: A legendásan rossz Mega Drive shooter bemutatása

Vajon jogosan viseli-e az XDR a második legrosszabb Mega Drive játék címét? A videóban végignézzük, mitől vált legendásan rosszá ez a klasszikus shoot 'em up.

A videóban egy kevésbé ismert Mega Drive játékot, az XDR-t (X Dazzle Ray) mutatják be részletes let’s play formájában. A műsorvezető először a játék dobozáról és kézikönyvéről oszt meg érdekességeket, például azt, hogy a japán játékok színes kézikönyvei mennyire egyediek voltak, illetve megemlíti a korabeli védelemről szóló illusztrációkat is.

Ezután röviden szót ejt az eredeti konzolhasználatról és az FPGA rendszerek előnyeiről, majd a támogató Hotwave R9 Pro tablet bemutatása következik, amelynek főbb funkcióit és strapabírását is ismerteti.

Következik maga a játék: részletezi az opciókat, az első benyomásokat a grafikai és hangminőségről, valamint kiemeli, hogy számos elem (például a hátterek és ellenfelek) más, népszerű shoot ’em up-okból, főleg a Gradiusból lett inspirálva. A játékkal kapcsolatban olyan problémákat is szóvá tesz, mint a túl nagy nehézség, az átláthatatlan pályadesign vagy a háttérből alig kivehető lövedékek.

A felvetett kérdések között szerepel: Tényleg ez minden idők legrosszabb Mega Drive shoot ’em up-ja? Milyen a játékmechanika és vizuális megoldások minősége? A videó során több pályát és főellenséget is bemutatnak, végigvezetve a nézőt a játék főbb szakaszain.