A számítógép-történelem egyik kultikus segédprogramja kerül a középpontba: az XCopy, amely a Commodore Amiga tulajdonosok körében szinte alapvető eszközzé vált a 80-as évek végén és a 90-es évek elején.
A szoftver német fejlesztőcsapatának lenyűgöző történetébe pillanthatunk be, amely feltárja, hogyan született az ötlet, milyen szerepe volt Klaus Peter Lipert éles eszének és üzleti érzékének a sikerben, illetve hogy miként épült újra a csapat a Discovery bezárását követően.
Izgalmas képet kapunk arról, hogyan fejlődött egyik verzióból a másikba az XCopy, miben volt különleges a konkurensekkel szemben, valamint hogyan vált a szoftvermásolás egyfajta életérzéssé és mozgalommá az Amiga közösségen belül.
Mindezek mellett számos érdekesség is elhangzik a Cashier Software egyéb projektjeiről, például a Cyclone hardveres másolóról vagy a Pinball Wizard játékról, illetve hogy a fejlesztők miként vettek részt később a floppy archiválás modernizálásában is. Felmerül az is, milyen maradandó hatást gyakorolt az XCopy a számítástechnika történetére és a közösségre.










