A videó betekintést nyújt az Xbox teljes képernyős élménymódjának korai verziójába, amelyet a Windows operációs rendszert futtató kézikonzolokra fejlesztettek ki. Részletesen bemutatja azt a fejlesztési folyamatot, amelynek célja a Microsoft részéről a kézi eszközökön történő játékélmény egyszerűsítése és optimalizálása.
Felvetődik a kérdés, hogyan egyesíti az új rendszer többféle játékplatform – például Steam, GOG vagy Ubisoft – könyvtárát a közös Xbox élményen belül, illetve milyen lehetőségeket kapnak a felhasználók a saját játékok és alkalmazások kezelésében.
Kiemelésre kerül néhány technikai részlet is: a videóban bemutatják a felhasznált RAM és CPU mennyiségét, valamint a különböző üzemmódok hatását, érzékeltetve, hogy a teljes képernyős mód csökkentheti a háttérben futó felesleges Windows-folyamatok erőforrásigényét. Többek között megmutatják, milyen gyorsan válthatók a futó játékok, illetve miként épülnek be a gyorsbeállítások, például az Armory Crate kezelése.
A bemutató során érdekes kérdésként merül fel, hogy valóban hoz-e érezhető teljesítményjavulást az új mód, illetve hogyan alakul a különböző nagyobb, AAA játékok és kisebb indie címek kezelése. Az is kérdés, milyen további launcherek (például Steam) válhatnak elérhetővé ebben a funkcióban a jövőben, és hogyan finomíthatók a felhasználói beállítások.