Az újabb soulslike játékok közé tartozó Wuchang: Fallen Feathers az ókori Szu királyságban játszódik, ahol a főhős, Wu Chang egy titokzatos járvány, a ‘feathering’ közepette próbál túlélni. A játék vizuális világa és szörnytervei a Bloodborne-hoz hasonlíthatók, miközben kínai kulturális helyszínek autentikus megjelenítésével tűnik ki.
Rendszerei között szerepel egy egyedi, „skyborn might” nevű harci mechanika, amely jutalmazza a tökéletes kitéréseket és támadások kombinációját, így a játék folyamatos agresszióra ösztönöz. Emellett egy egyszerűsített, átlátható fejlődési fa teszi lehetővé a fegyverosztályok bővítését, ami megkönnyíti az új fegyverek használatát anélkül, hogy a korábbi fejlődést elveszítenénk.
Látványos, interaktív pályák, rejtett mellékutak, alternatív útvonalak és változatos ellenfelek biztosítják, hogy a felfedezés érzése végig jelen legyen. Míg a főellenségek száma nem kiemelkedő, a kevesebb, de jobban kidolgozott boss-harcok és szürreális ellenségek garantálják az izgalmas kihívásokat.
Bár a történet háttérben marad, az aprólékos pályatervezés, a karakter testreszabás lehetőségei és a számtalan felfedeznivaló mind adott egy hosszú, tartalmas soulslike élményhez. A nehézségi szint némileg barátságosabb, mint számos kortársánál, így újszerű megközelítése mellett a játék a műfajban jártas és újonc játékosoknak is érdekes alternatívát kínál.