Különleges hangulatú, alternatív történelmet feldolgozó akció-RPG érkezett meg a piacra, amely a kínai Ming-dinasztia korát eleveníti fel egy misztikus betegséggel sújtott főhősnő szemszögéből. A játék, amelyet a Soulslike műfaj rajongói számára terveztek, kemény kihívásokkal és intenzív harcrendszerrel csalogatja a felhasználókat.
Izgalmas harcrendszer vár a játékosokra, öt különböző fegyverkategóriával, egyedülálló játékstílusokkal, valamint részletes képességfával, ami lehetővé teszi a karakter személyre szabását és fejlesztését. A mechanikát gyors fegyverváltás és varázslás is színesíti, amely új stratégiai lehetőségeket nyit meg a csatákban.
A pályadizájn több lehetőséget ad a felfedezésre, mellékutakra, opcionális kihívásokra. Azonban sokan találják frusztrálónak a csapdákban és váratlan halálokban bővelkedő terepet, illetve a játék szándékosan nehézre hangolt szegmenseit. A technikai megvalósítás és a balansz problémái is sokakat elgondolkodtatnak: érdemes-e napjainkban félkész, hibáktól hemzsegő programot kiadni a piacra, és mennyit ront ez a játékélményen?
Kérdés marad, vajon elegendő-e a stílusos látványvilág és a kidolgozott harcrendszer ahhoz, hogy a hibák és bakik ellenére is kiemelkedjen az egyre telítettebb Soulslike kínálatból?