A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 11 perc

Wu Chang: Fallen Feathers – a kínai mitológia és a soulslike találkozása

A Wu Chang: Fallen Feathers leleplezi, milyen, amikor egy soulslike játék egyszerre próbál újítani és a műfaj klasszikusaihoz hű maradni. A különleges mechanikák és a keleti világ atmoszférája friss ízt ad egy ismerős receptnek.

Az értékelés középpontjában a Wu Chang: Fallen Feathers soulslike játék áll, amely a komfortételekhez hasonlítja magát: ismerős, de kevés meglepetést tartogat. Különféle, a műfajban megszokott elemekkel találkozhatunk, mint a kitartáson alapuló harc, egymásba visszatérő pályarészek és többfázisos, rendkívül nehéz főellenfelek.

A történet a kínai Ming-dinasztia végnapjaiban játszódik, ahol a főhős, Wu Chang, egy betegséggel küzdő amnéziás kalóz, aki egyedi képességeit és különleges harci mechanikákat használ. Felmerül a kérdés: mennyire szabad lemásolni a Dark Souls sorozatot, és hol húzódik a határ az önállóság és az utánzás között?

Izgalmas újítás a ‘Skyborn Might’ rendszer, amely frissességet és extra kockázatot hoz a harcba, valamint a ‘madness meter’, amely a halálozások következményeit és a túlélés dinamikáját színezi. A harcrendszer gyorsabb kombinációkat és több fegyvertípust kínál, lehetőséget ad ügyes váltásokra és látványos támadásokra.

Bár a látvány- és stílusvilág gazdag, a nehézségi kihívások hullámzanak. A pályákon számos ismerős soulslike-trükk megjelenik, ám a kínai mitológia és a divatos felszerelések sajátos ízt csempésznek a műfaj megszokott kliséibe.