Az értékelés középpontjában a Wu Chang: Fallen Feathers soulslike játék áll, amely a komfortételekhez hasonlítja magát: ismerős, de kevés meglepetést tartogat. Különféle, a műfajban megszokott elemekkel találkozhatunk, mint a kitartáson alapuló harc, egymásba visszatérő pályarészek és többfázisos, rendkívül nehéz főellenfelek.
A történet a kínai Ming-dinasztia végnapjaiban játszódik, ahol a főhős, Wu Chang, egy betegséggel küzdő amnéziás kalóz, aki egyedi képességeit és különleges harci mechanikákat használ. Felmerül a kérdés: mennyire szabad lemásolni a Dark Souls sorozatot, és hol húzódik a határ az önállóság és az utánzás között?
Izgalmas újítás a ‘Skyborn Might’ rendszer, amely frissességet és extra kockázatot hoz a harcba, valamint a ‘madness meter’, amely a halálozások következményeit és a túlélés dinamikáját színezi. A harcrendszer gyorsabb kombinációkat és több fegyvertípust kínál, lehetőséget ad ügyes váltásokra és látványos támadásokra.
Bár a látvány- és stílusvilág gazdag, a nehézségi kihívások hullámzanak. A pályákon számos ismerős soulslike-trükk megjelenik, ám a kínai mitológia és a divatos felszerelések sajátos ízt csempésznek a műfaj megszokott kliséibe.