A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 15 perc

Willy Chavarria új társadalmi üzenetei a párizsi divathéten

Willy Chavarria új kollekciója nemcsak színekben, hanem társadalmi üzenetekben is erős, világsztárokkal és ikonikus együttműködésekkel a párizsi divathéten.

Az ikonikus Salle Pleyel ad otthont Willy Chavarria 2026-os nyári kollekciójának bemutatójának, ahol a világszínvonalú stylistok, dizájnerek és vendégek együtt ünneplik az identitás és önkifejezés szerepét a divatban. Az eseményen kiemelt szerepet kapnak a színek: a gyári egyenruhák zöld árnyalatai, a markáns kékek, rózsaszínek és vörösek mind társadalmi és politikai utalásokat hordoznak, reflektálva a modern világ kihívásaira.

Sztárok sora lép a kifutóra – James Harden, Stefon Diggs, Becky G és Farida Khelfa –, akik mind a diverzitás és önazonosság erejét képviselik. A kollekció darabjai között megtalálhatók a nosztalgiával átitatott Charles Jourdan archív cipők, a nőies zakók és férfias vonalak, valamint a luxus anyaghasználat, mint a moiré selyem és brokát.

A show erős társadalmi üzenetekkel is bír: figyelmet fordít az immigrációs politika kemény valóságára és az identitásválságokra, mindezt lázadó formanyelvvel és kísérleti stílusokkal ötvözve. A közönség különféle testalkatok, életkorok, kultúrák és nemi identitások találkozásának lehet tanúja, amivel a márka tovább bontja a divatvilág hagyományos határait. Az együttműködések – például az ACLU-val és az Adidas-szal – is új irányokat mutatnak a társadalmi felelősségvállalás terén.