A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 24 perc

Willow Bay és az Angel City FC: Női sportok üzleti és társadalmi kihívásai

Willow Bay betekintést nyújt az Angel City FC tulajdonosi szerepébe, a női sport üzleti és társadalmi kihívásaiba, valamint a média és sport kapcsolatának változásába.

Willow Bay, a USC Annenberg kommunikációs iskola dékánja és az Angel City FC tulajdonosa, egy élő beszélgetésen vesz részt a Bloomberg műsorvezetőivel, ahol kommunikáció, média, sport és társadalmi ügyek metszéspontjáról esik szó.

A beszélgetés során kiemelt figyelmet kap a sport világának és a médiának a kapcsolata, különösen azzal kapcsolatban, hogy az élsportolók napjainkban már saját tartalmakat gyártanak, illetve hogyan csatornázzák befolyásukat saját márkájuk és a közösség érdekében.

Az Angel City FC történetének különlegességei is előkerülnek: a klub missziójának lényegi része a közösségi felelősségvállalás, melynek gyakorlati példáit és a női sport támogatásának kihívásait is tárgyalják.

Felmerülnek olyan kérdések, mint hogy a női sportokban miként valósítható meg az egyenlő bánásmód, hogyan biztosítható a fenntartható üzleti modell, és mi szükséges ahhoz, hogy a világ legjobb női futball-ligája megőrizhesse pozícióját.

A beszélgetésben szó esik a döntéshozatali folyamatokról, a klubtulajdonosok felelősségéről, a médiajogokról, valamint arról, milyen tanácsokat kapnak a jövő női sportvezetői.