Első benyomások érkeznek egy friss, szabadon játszható, hatalmas online szerepjáték kapcsán, amelyet Kínában már nagy sikerrel futtattak, és most világszerte elérhetővé válik. A NetEase és az Everstone Studio által készített játék grandiózus nyitánnyal indít, látványos jelenetekkel és hangsúlyos karaktertestreszabási lehetőségekkel. Maga a játék hihetetlenül sokféle stílust ötvöz: találhatók benne MMORPG-elemek, gacha rendszer, kooperatív- és akcióelemek, dungeon crawlerek, valamint a modern akció-RPG-k világára emlékeztető harcok is.
A világ felfedezése során különösen szembetűnő a játék hatalmas mérete, az élénk, részletgazdag környezet, illetve az, hogy rengeteg melléktevékenység, minijáték és szerepjátékos elem vár ránk. Minden bokorban rejtett küldetések, barátságépítés NPC-kkel, minijátékok és egyedi találkozások teszik változatossá a játékmenetet. Mindez azonban nem minden esetben jelent kiváló minőséget: a produkció szintje hullámzó, fordulatosan váltakozik a fantasztikus és a kevésbé átgondolt jelenetek között.
Sokszínű és látványos harcrendszere próbálja kiszolgálni a különböző játékstílusokat, azonban a vezérlés komfortja, a kamerakezelés és a harc kidolgozottsága nem mindig éri el az elvárt szintet. Szintén érdekes kérdés marad a mikrotranzakciók és a különféle valuták kezelése: rengeteg skint és egyéb kozmetikai elemet kínál a játék, amelyek komoly szerepet kapnak a monetizációban.
Feltűnő, hogy bár a játék merész próbálkozás mindent egybe gyúrni, emiatt nehezen talál fókuszt, és a sok rendszer, minijáték és grafikai elem időnként túlzsúfolt érzetet kelt. Különösen azoknak szólhat, akik szeretnek elveszni egy tartalommal teli, kihívásokkal és meglepetésekkel teli, ingyenesen hozzáférhető világban, és kevésbé zavarja őket a változó minőség.










