Az üzleti WhatsApp-használat új korszakába érkezett: a platform most először teszi lehetővé a hirdetéseket, ami jelentős változást hozhat a vállalkozások számára. Az előadás során szó esik arról, hogy a WhatsApp már eddig is rendkívül hatékony eszköz volt a kisebb cégek kezében, akik hirdetések nélkül is képesek voltak új ügyfeleket szerezni, értékesítéseket lezárni, és személyesebb kapcsolatokat építeni.
Kiemelt figyelmet kap a WhatsApp két külön üzleti megoldása: a kisvállalkozásoknak szánt applikáció, valamint a nagyobb cégek automatizált igényeit kielégítő WhatsApp Business API. A bemutató részletesen elmagyarázza, mitől lesz sikeres a profilod kialakítása, hogyan építheted ki gyorsan a kapcsolati listádat egyszerű módszerekkel—például QR-kódok, weboldali widgetek, lead magnetek és ajánlási programok segítségével.
Felmerülnek hasznos gyakorlati tanácsok a kommunikáció személyessé, hitelessé tételéhez is. Megtudhatjuk, miként érdemes a WhatsAppon ügyfélkérdéseket kezelni, eladásokat ösztönözni, vagy éppen katalógusokat és státuszfrissítéseket közzétenni anélkül, hogy túlzottan automatizálnánk a kapcsolatot.
A figyelem középpontjába kerülnek azok a funkciók is, amelyek segítenek az ügyfélkapcsolatok nyomon követésében és optimalizálásában: a válaszidők mérése, a leadek és vásárlások követése, ügyfél-elégedettségi visszajelzések kérése, és a leggyakoribb hibák elkerülése, mint például a személytelen tömeges üzenetküldés vagy a hozzájárulás nélküli megkeresés.
Végezetül érdekfeszítő dilemmák és új lehetőségek kerülnek terítékre: hogyan használhatóak ki a WhatsApp elsőként elérhető új hirdetési formái, például a státuszhirdetések, promótált csatornák vagy a fizetős csatornatagság, emellett pedig, hogy mindez hogyan változtathatja meg az online ügyfélszerzés és kiszolgálás jövőjét.