Sokan tapasztalják, hogy 2025-re az internetet elárasztották az MI által készített sablonok, így egyre nehezebb kitűnni a grafikai tervezés világában. Mi az oka annak, hogy ezek a grafikák gyorsan feledésbe merülnek, és hogyan lehet életet lehelni a vizuális anyagokba?
Az anyag a vizuális gravitáció szabályán keresztül vezeti be, hogyan válik alapvető eszközzé a méret és a mozgás kombinációja, főként mobilkörnyezetben és gyors görgetés mellett. Bemutatja, hogy a megszokott méretbeli dominancia mellett a finom mozgás, például pulzáló vagy irányváltó animáció, miként irányítja a figyelmet.
Új típusú kontrasztok is felmerülnek: az anyag tárgyalja a textúra, a mozgás és az emberi jegyek kontrasztját az MI által generált tökéletességgel szemben. Felveti, hogy miért lesz fontosabb a tökéletlenség és az érzelmi mélység egy uniformizált világban.
Az érzelmi kapcsolódás témáján keresztül rávilágít arra, hogyan válhat egy márka emlékezetessé. Példákon keresztül, például a Liquid Death vízmárka ironikus kampányán át, megmutatja, hogy a humor és az érzelem miként képes kiemelkedő vizuális gravitációt teremteni.
Végezetül felmerül az interaktivitás elfogultság kérdése is: a nézők tudata hogyan alkalmazkodott az applikációk és mobilfelületek elvárásaihoz, ami újfajta vizuális iránymutatást igényel.