A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 14 perc

Visszatér a túlélőhorror: jön a Dying Light: The Beast új kalandja

A Dying Light: The Beast visszahozza a sorozat gyökereit, miközben új mechanikákkal és egyedi helyszínekkel bővíti a játékélményt.

Sokan a Dying Light 2-t kissé csalódásként élték meg az első rész után: hiába állta meg a helyét önmagában, mégis elmaradt attól az élménytől, amit a rajongók vártak. Az új, Dying Light: The Beast című játék azonban azt ígéri, hogy visszahozza a sorozat eredeti hangulatát, miközben izgalmas és friss változtatásokkal is kísérletezik.

Érdekesség, hogy a fejlesztők eredetileg egy DLC-nek szánták ezt a projektet a Dying Light 2-höz, de a fejlesztés során jóval nagyobb szabású, önálló játékká nőtte ki magát. A játék mechanikái a második rész alapjaira épülnek, de több ponton is közelebb hozzák az első rész intenzív túlélőhorror érzését. Például a sötétség, különösen az éjszakai játékmenet, ismét félelmetessé és kihívássá válik, amelyben visszatérnek a rettegett Volatile-zombik is.

A parkour és a harc szintén komoly átalakításon megy keresztül: a játékosok mozgása nehezebb, valósághűbb lesz, hogy a mozdulatok a jártasság szintjéhez kötötté váljanak, miközben a közelharcot is harciasabbá, fenyegetőbbé teszik. Visszatérnek a fegyverek, köztük pisztolyok, sörétes puskák, gépkarabélyok és lángszóró is, így a játékélmény változatosabb lehet, mint valaha.

Egy új, szabadon fejleszthető „Beast” képességrendszer kerül a középpontba, amely jelentősen átalakul a korábbi szintlépési mechanizmushoz képest. A történet főszereplője ismét Kyle Crane, aki ezúttal új, szörnyeteghez hasonló képességeket is birtokol.

A játék helyszíne a vadregényes Castor’s Woods, amelyet a svájci Alpok inspiráltak, és jelentős hangsúlyt kapnak a járművek is, köztük egy nagy pickup, amelyhez élethű szimulációs elemek is társulnak. A fejlesztők négyszemélyes kooperatív módot is kínálnak, de a platformok közötti játékot nem támogatják.