A játékok fejlesztésekor gyakran előfordul, hogy hibák maradnak bennük, amelyek jelentősen befolyásolják a játékélményt. Ebben az összeállításban a szerző néhány olyan videojátékról beszél, amelyek különösen sok hibával jelentek meg, és személyesen is volt alkalma átélni őket tesztelőként.
Kitér olyan címekre, amelyek hatalmas érdeklődést váltottak ki még a megjelenésük előtt, ám végül a hibák miatt gyorsan elutasította őket a közönség, illetve olyan játékokat is említ, amelyek elsőre csalódást okoztak, de hosszabb távon jelentős javításokon estek át. A műsorban felvetődik például, hogy mennyiben más egy tesztelő türelme a hibákkal szemben, mint egy egyszerű játékosé, valamint hogy milyen kockázatokkal és bosszúságokkal jár, ha valaki végig akarja játszani ezeket a címeket.
Érdekes visszatekintést kapunk az elhíresült hibákra, a fejlesztés során felmerült problémákra és arra is, hogy érdemes-e esélyt adni a későbbiekben javított, eredetileg „rosszhírű” játékoknak. Felmerül, hogy a mai technológia és eszközpark enyhítheti ugyan a hibák egy részét, de alapvetően még mindig komoly kihívást jelent ezek teljes kiküszöbölése. Az előadás nem csupán hibákról, hanem a játékipar működéséről és a felhasználói elvárásokról is szól.










