Amikor szó szerint próbálnál megvásárolni termékeket a boltok neve alapján, vajon tényleg meg tudsz venni például egy almát az Apple Store-ban, vagy kérhetnél egy összetört süteményt a Crumble Cookie-ban? Egy szórakoztató kihívás során végigjárják az Egyesült Államok legismertebb márkanevű üzleteit, hogy megszerezzék a legszó szerinti terméket, amit csak lehet.
A kísérlet során izgalmas kérdéseket vetnek fel: Mit kapnál, ha a Best Buy-ban kérnéd a legjobb vételt, vagy mit mondanának, ha a Burger Kingnél kérnéd a ‘Burger King’-et? Kiderül, hogy egyes üzletek mennyire kreatívan értelmezik a nevüket, és meddig mennek el az alkalmazottak, hogy teljesítsék a váratlan kéréseket.
Az út során felbukkannak többek között olyan üzletek, mint a Container Store, Spirit Halloween, Target, 7-Eleven, ahol azt tesztelik, milyen szó szerinti árucikket lehet beszerezni. Emellett arra is rámutatnak, hogy néha a márkanév és a valós kínálat mennyire nincs összhangban.
Meglátogatnak olyan boltokat is, mint a Starbucks, Whole Foods vagy a Dollar Tree, ahol az elnevezések szó szerinti jelentésére kérdeznek rá, és meglepő válaszokat kapnak. Vajon létezik-e ‘Starbucks’ ital, vagy lehet-e ténylegesen ‘teljes’ ételt venni a Whole Foods-ban? A videó játékosan mutatja be, mennyi lehetőség és váratlan fordulat rejlik a mindennapi boltok nevében és a vásárlói kreativitásban.










