A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 12 perc

Vezető marketingesek a szakma jelenéről és jövőjéről a Forbes CMO Summiton

Vezető marketingesek osztják meg, hogyan gondolkodnak a szakma jelenéről és jövőjéről, miközben új technológiák, fogyasztói igények és kreatív szemléletek alakítják a piacot.

Különleges helyszínen, a Forbes CMO Summit rendezvényen vezető marketingszakemberek, CMO-k és ügynökségi vezetők osztják meg gondolataikat arról, hogyan változik jelenleg a marketing világa. Az epizód arra keresi a válaszokat, hogy mit jelent ma a marketing, és vajon mennyiben lesz ugyanez a jövőben is.

Előkerülnek olyan témák, mint a technológia – különösen a mesterséges intelligencia – és az emberi tényezők egyensúlya, a történetmesélés és az adatalapú marketing kapcsolata. Felvetik, hogyan változnak a fogyasztók elvárásai, valamint, hogy miként lehet összekapcsolni a különböző csatornákat, hogy valóban sikeres élményt teremtsenek a márkák.

Sokszínű vélemények hangzanak el arról is, hogyan illeszthető be a kreativitás szerepe, a kultúra és a közösségteremtés a gyorsan digitalizálódó, folyamatosan változó marketingkörnyezetbe. Megjelenik a kérdés, mennyiben kell újraértelmezni az alapokat, vagy éppen mi az, ami sosem változik a marketing lényegében.