Különleges helyszínen, a Forbes CMO Summit rendezvényen vezető marketingszakemberek, CMO-k és ügynökségi vezetők osztják meg gondolataikat arról, hogyan változik jelenleg a marketing világa. Az epizód arra keresi a válaszokat, hogy mit jelent ma a marketing, és vajon mennyiben lesz ugyanez a jövőben is.
Előkerülnek olyan témák, mint a technológia – különösen a mesterséges intelligencia – és az emberi tényezők egyensúlya, a történetmesélés és az adatalapú marketing kapcsolata. Felvetik, hogyan változnak a fogyasztók elvárásai, valamint, hogy miként lehet összekapcsolni a különböző csatornákat, hogy valóban sikeres élményt teremtsenek a márkák.
Sokszínű vélemények hangzanak el arról is, hogyan illeszthető be a kreativitás szerepe, a kultúra és a közösségteremtés a gyorsan digitalizálódó, folyamatosan változó marketingkörnyezetbe. Megjelenik a kérdés, mennyiben kell újraértelmezni az alapokat, vagy éppen mi az, ami sosem változik a marketing lényegében.








