A beszélgetés középpontjában a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 előzetese és a játék körül kialakult ellentmondásos fejlemények állnak. Az alkotók dühösen reagálnak a bejelentett első napi, fizetős DLC-re, amely több játszható vámpír klánt is a megjelenés napján elzár a játékosok elől.
Érdekes kérdéseket vetnek fel a játék fejlesztésének hosszú és problémás történetével kapcsolatban, ideértve a stúdióváltásokat, a vezetői cseréket és a játékmenet látványos hiányosságait. A résztvevők különösen érzékenyen reagálnak arra, hogy a klasszikus RPG elemek közül több – például a karakter testreszabása és a választható klánok sokfélesége – megszűnik vagy fizetőssé válik.
Felmerül az az aggály is, hogy a Bloodlines-sorozat rajongói miért érzik veszélyben a kreatív szabadságukat; a közönség kommentjei szerint a játékosok főleg azért szerették az eredeti részt, mert szabadon alakíthatták karaktereiket. A beszélgetés során a résztvevők kiemelten említik a szeparált játszható klánokat és azt, hogy az ilyen lépések miként rombolják a játékosok bizalmát.
A videó végigvezet különböző részleteken – a vámpír-noir hangulaton, a detektív szálon, a párbeszéd-választási lehetőségek hiányán és az előrendelési bónuszok komolytalanságán –, miközben állandó kérdésként lebeg a levegőben, hogy vajon ez a folytatás képes lesz-e megismételni az eredeti játék sikerét, vagy már el is veszítette a közönségét még a megjelenés előtt.