A
A

UMA hamarosan bemutatkozik

  • Angol
  • Magyar
  • 64 perc

Valós idejű játékfejlesztés mesterséges intelligenciával és közönségbevonással

Valós időben, mesterséges intelligencia segítségével készülnek játszható játékok, miközben a közönség is bekapcsolódhat a fejlesztésbe, és izgalmas nyereményekért versenyezhet.

Az élő közvetítés során valós időben mutatják be azt a folyamatot, ahogyan mesterséges intelligencia segítségével játszható játékokat hoz létre a műsorvezető. A nézők betekinthetnek a játékfejlesztés kulisszái mögé, miközben AI-generált kódokat és vizuális elemeket alkalmaznak egy modern, no-code weboldalkészítő eszköz, a Hostinger Horizons használatával.

A műsor kiemeli, milyen lehetőségeket nyújt az élő interakció: a közönség a chatben kérdezhet, javaslatot tehet, sőt, akár valós időben együtt „vibe code”-olhat a műsorvezetővel. A résztvevők egy játékfejlesztői versenyen is indulhatnak, ahol pénznyeremény és ingyenes tárhely várja a legjobb AI által generált játékokat beküldőket.

Az alkotói folyamat során szóba kerül, hogyan lehet a Hostinger Horizons platformon egyszerűen regisztrálni domainneveket, valós időben publikálni fejlesztéseket, sőt, integrálni fizetési megoldásokat (mint a Stripe) vagy adatbázisokat (például Supabase). A közvetítés során több konkrét játékötletet dolgoznak ki – például Cyber Racer és Neon Fighters –, közben reflektálva arra, mennyire gyorsan fejlődik a mesterséges intelligenciával támogatott játékkészítés, és mik lehetnek a jövőbeli lehetőségek.

Az interaktív élőzés során gyakoriak a humoros, kreatív promptok, valamint a technikai problémák és hibák természetes felvállalása, amivel a műsor a valódi fejlesztői folyamatokhoz hasonló hangulatot teremt. A közösség bevonásával folyamatos a kreatív ötletelés és tanulás – felmerülnek olyan kérdések is, mint a játékmonetizáció, AI modellek átláthatósága és az új generációs játékos tartalmak jövője.