Három, kifejezetten kreatív szakembereknek szánt, üzleti témájú könyvet mutat be a videó, amelyek segítenek jobban eligazodni az ügyfélkapcsolatok, árazás, önmenedzselés és specializálódás kérdéseiben.
Feltárul többek között az, hogy milyen gyakorlati stratégiák segíthetnek a szolgáltatások értékesítésében anélkül, hogy túl sok ingyenes munkát vállalnánk, vagy hogyan lehet sikeres vállalkozóvá válni szenvedélyünkből. Külön figyelmet kapnak a tárgyalt könyvek inspiráló példái, mint az ügyfélkezelés, a bevételi tervek és a saját szakmai identitás kialakításának jelentősége.
Felmerülnek olyan izgalmas kérdések is, mint hogy miként lehet bármilyen, akár elsőre szokatlan szenvedélyből üzletet építeni, hogyan befolyásolja a ‘miért’ szemlélet a hosszú távú sikerességet, és milyen különbségek vannak a sikeres és a középszerű vállalkozások gondolkodásmódja között. A könyvek szerzői saját tapasztalataikon keresztül kínálnak iránymutatást a pályakezdőktől a haladó kreatív szakemberekig.