Az utazási szektor jelenlegi helyzetét és jövőbeli kilátásait tárgyalja az IHG vezérigazgatója, különös tekintettel a fogyasztói szokások változásaira és a globális gazdasági környezet hatásaira.
Kiemelt figyelem irányul arra, hogy a gazdasági bizonytalanság ellenére az utazási kedv rekordokat dönt, miközben az IHG márkák, mint az Intercontinental vagy a Holiday Inn, továbbra is erős keresletet tapasztalnak mind luxus, mind hétköznapi kategóriában.
A beszélgetés során felvetődik, miként befolyásolja a GDP növekedése és a középosztály bővülése a világ utazási keresletét, valamint vizsgálják a megosztott otthonbérlések, illetve a hagyományos szállodák közötti dinamikát különböző piacokon.
Érdekes kérdések merülnek fel az elkövetkező évek piaci stratégiáit illetően, például, hogy a növekedést főként a meglévő márkák fejlesztésével, új márkák bevezetésével vagy felvásárlásokkal célozzák-e, valamint, hogy a jelenlegi geopolitikai bizonytalanságok mennyire befolyásolják a nemzetközi utazókat.