Az UnderRail 2: Infusion fejlesztésének korai részletei kerültek előtérbe ebben a bemutatóban. A kommentátor felidézi az első rész keménységét, a taktikai kihívásokat és a szűk célközönséget, miközben kiemeli, hogy a folytatás mostanra elérhetővé vált a Steam oldalán, és fejlesztői oldalról is érkeztek frissebb információk.
Egy kulcsfontosságú változás a grafikai megújulás és a 3D játéktér, amelynek vertikális elemei taktikai lehetőségeket kínálnak. Emellett a harcrendszer sem marad a régi: a fejlesztők egy szimultán, körökre osztott rendszert vezetnek be, ahol az ellenségek a játékos karakter mozgásaival közel egy időben reagálnak.
A rendszer és az újdonságok között szerepel a testreszabható fegyverkészítés, továbbá a hackelés és a zárfeltörés külön minijátékai, amelyekhez különálló készségfák tartoznak. Ezek működése még részben ismeretlen, de sejthető, hogy a komplexitás növelését célozzák.
Külön említést kap az élő, dinamikus világ ígérete: a fejlesztők azt tervezik, hogy a városi NPC-k napi rutinokkal és autonóm viselkedéssel gazdagítják a játékteret, ami újszerű élményt nyújt a hagyományos CRPG-khez képest. A sandbox-szerű környezet és a reaktív NPC-k rendszerének működése, valamint a történetmesélés menete további izgalmas kérdéseket vet fel a várható megjelenés előtt.










