A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 11 perc

Újratervezés a 16 Handlesnél: Fiatal vezér az innovatív fagyasztott joghurtok nyomában

Egy pénzügyi pályát maga mögött hagyó fiatal vállalkozó izgalmas újításokkal, friss szemlélettel és merész stratégiákkal indult neki, hogy feltámassza a 16 Handles fagyasztott joghurtmárkát a kihívásokkal teli piacon.

Solomon Choi alapította a 16 Handles nevű fagyasztott joghurtláncot, amely ma közel 40 helyszínen üzemel, főként az USA keleti partján. Azonban a márka évekig stagnált, a fogyasztói érdeklődés csökkent, és az iparág jelentős visszaesést tapasztalt.

2022-ben Neil Hershman vette át a vezérigazgatói posztot, aki mindössze 23 évesen hagyta ott a pénzügyi pályát a saját vállalkozói álmaiért. Első franchise-ját New Yorkban indította, ahol hamar felismerte a friss ötletek és újító lendület szükségét. Alaposan megismerte az üzletet, a munkatársakat és a vásárlókat is, hogy hatékonyan tudjon változásokat eszközölni.

A fagyasztott joghurtiparág közelmúltbeli válsága, valamint az egészség- és életmódbeli trendek hullámzása kihívások elé állították a céget. Neil folyamatosan arra fókuszált, hogy innovatív ízeket és új termékeket vezessen be, például ehető keksztésztát vagy akár szokatlan jeges joghurtfajtákat (például french fry vagy butterbeer ízt).

A franchise terjeszkedési stratégiája, a pénzügyi akadályok leküzdése és a lojalitás elnyerése is hangsúlyos témák. Emellett számos kérdést vet fel a fagyasztott joghurt egészségessége, a fogyasztói árak alakulása és a márka hosszú távú növekedési lehetőségei. A történet betekintést nyújt abba, hogyan lehet egy megfáradt márkát újraéleszteni, valamint abba, miben más most a vásárlói elvárás, mint korábban.