Egy újabb előzetes epizódban megismerkedhetünk az aktuális Dying Light: The Beast játékkal, amely a rajongók körében nagy várakozással övezett folytatásnak számít. Ez az alkotás visszahozza az eredeti hőst, Kyle Crane-t, és a fejlesztők célja, hogy a sorozat első részének hangulatát és játékmenetét megidézzék, számos régi és új mechanikával ötvözve.
A játék egyik újdonsága, hogy a főhős immár félig szörnnyé is alakulhat, korlátozott ideig szuperképességekkel ruházva fel, amelyeket a történet kibontása során fokozatosan fejleszthetünk. A helyszín, Caster Woods, különleges atmoszférát áraszt a svájci Alpok falusias környezetében, és változatos tájakat, felfedezésre váró területeket kínál. Ismét veszélyes az éjszaka: a volatilis ellenségek üldözése ismét komoly kihívást jelent, és a sötétségben való túlélés újra igazi tétet kap.
Az anyag kitér arra is, mennyire épül a folytatás a Dying Light 2 alapjaira, érintve annak kevésbé sikeres mechanikáit (például a túlzott crafting rendszert és bizonyos játékmeneti elemeket). Szóba kerülnek az új főellenfelek is, a „Chimera” típusú boss-harcok, amelyek friss színt visznek a játékmenetbe. A készítők igyekeztek megtalálni az egyensúlyt az akció, a horror és a fejlődés érzete között, előkészítve a játékos számára a kérdést: vajon ez lesz-e az a rész, ami visszaadja az eredeti hangulatát?










