A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 54 perc

Újdonságok és stratégiák az iGaming marketing világában: interjú Nikola Radujkovićcsal

Nikola Radujković, az Odysai Gaming ügyvezetője bepillantást enged a legfrissebb iGaming marketing módszerekbe, a különleges SEO technikákba és egy szuperversenyes piac kulisszái mögé.

A beszélgetés középpontjában az iGaming szektor sajátosságai, az online kaszinó marketing és SEO stratégiák, valamint a piac rendkívüli versenyhelyzete áll. Megismerhetjük Nikola Radujković, az Odysai Gaming ügyvezető igazgatójának karrierútját és gondolkodását, aki évtizedes digitális marketing tapasztalattal érkezett az iparágba.

Szó esik arról, miből áll egy növekedésorientált ügynökség munkája – nemcsak a klasszikus SEO-t, hanem például a linképítést, a PPC-t és a kreatív, akár szürke vagy fekete kalapos módszerek alkalmazását is érinti. Felmerül a kérdés: mennyire kell ma kockáztatni a sikerhez az iGaming SEO-ban, és hogyan lehet összeállítani egy csapatot, amely bírja ezt a folyamatosan változó, nagy nyomású környezetet?

Kitérnek arra is, milyen fő trendek, trükkök és extrém példák uralják az ázsiai piacokat, hol lehet némileg könnyebb dolga egy induló affiliate-nek, illetve mennyire különbözőek az országonkénti jogi környezetek. Bemutatják, miként dolgozik az Odys kutató-fejlesztő csapata, hogyan azonosítanak sikeres domaineket és stratégiákat, illetve miért elengedhetetlen a folyamatos kísérletezés és tanulás.

Érdekes kérdések merülnek fel a piac legújabb SEO „fegyvereiről”, például a cloakingról vagy a parasite SEO-ról, illetve ezek jövőjéről. Végezetül szó esik a szakmai konferenciák és privát közösségi események jelentőségéről a megfelelő szakmai kapcsolatok, együttműködések és új tehetségek megtalálása szempontjából.