A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 16 perc

Újdonságok és kalandok a Last Epoch harmadik szezonjában

A Last Epoch legújabb szezonja látványos újdonságokat, új játékrendszert és számos fejlesztést hozott – de vajon mennyire frissíti fel egy ARPG-rajongó számára?

Az elmúlt napokban a szerző kipróbálta a Last Epoch akció-szerepjáték harmadik szezonját, amely a Beneath Ancient Skies címet kapta. Az új, tizedik fejezet teljesen friss történettel, 17 új zónával és lenyűgözően élénk vizuális világgal várja a játékosokat. Az új területeken ősi korszakból származó ellenségek – például dinoszauruszok, növények és óriásrovarok – jelentenek kihívást.

Különösen érdekes újítás a Primal Hunt játékrendszer, amely során véletlenszerűen megjelenő vadászkalandokat teljesíthetünk egyedi barlangokban, végül pedig egy erős főellenfél, a rift beast vár ránk. Ez a szörny több tucat evolúciós lehetőséggel bír, így minden találkozás során új képességekkel és megjelenéssel lephet meg minket.

A frissítés nemcsak újdonságokat, de rengeteg fejlesztést is hozott a Last Epoch világába: látványosabb grafika, javított hanghatások, korszerűsített vezérlés, illetve sok-sok kisebb javítás és optimalizáció érkezett a játék stabilitásának és élményének fokozása érdekében. Megújult a loot filter rendszer, az itemek külseje és rendszere, a minionok mesterséges intelligenciája fejlettebb lett, valamint jelentősen átdolgozták a Beastmaster és Lich kasztokat is.

Az új szezon nem csupán átmeneti tartalmat kínál: minden új elem tartósan a játékban marad. Tovább bővültek a támogatói csomagok, új külsőkkel és kisállatokkal. Az előző Tombs of the Erased szezon tartalma, az új ellenségfrakciók és temetőrendszer is mind elérhető most is, tovább gazdagítva az élményt. Felmerül tehát a kérdés: mennyire tud tartósan szórakoztatni az új szezon a Last Epoch világában, és mit jelent ez a játék hosszú távú fejlődése szempontjából?