Az adás fő témája a Nintendo Switch 2 egyik technikai tulajdonságának eltűnése, amelyről most végre hivatalos magyarázat és bocsánatkérés érkezett a Nintendótól. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, hogy mit jelent a VRR (változó képfrissítési ráta) hiánya a dokkolt üzemmódban, és miért okoz csalódást, hogy ez csak kézi módban támogatott.
A videojáték-ipar további fejleményei között szerepel a Rockstar várható nagy frissítése a PS5 és az Xbox Series konzolokra, valamint egy „lehetetlen port” szóbeszéd a Switch 2-re, amely akár a Red Dead Redemption 2 kézikonzolos változatát is jelentheti. Milyen kompromisszumokat kell kötni ahhoz, hogy a játékélmény megfelelő legyen az új hordozható rendszeren?
Emellett a Bungie körüli problémák is előtérbe kerültek, ahol a Marathon nevű játék fejlesztése körüli morális és jogi kérdések vetődtek fel. Az alkotói jogok megsértésének vádja, az ellopott művészeti tartalmak, valamint a csapaton belüli hangulat romlása mind aggodalomra adnak okot. Vajon képes lesz-e a stúdió kilábalni ebből a válsághelyzetből, vagy további problémák várhatók?
Szó esik továbbá arról is, hogy a Microsoft is hibrid kézikonzol fejlesztésén dolgozik, amely felveheti a versenyt a Nintendo bevált modelljével. Kérdés, hogy a közeljövő generációs konzoljai közül a multifunkciós, hordozható eszközök vagy a hagyományos asztali konzolok lesznek népszerűbbek a játékosok körében.
Más aktualitások: a játékosközösség fele még mindig nem rendelkezik VRR-képes kijelzővel, és felmerül, hogy a hosszú távra tervezett konzolok kompatibilitása, valamint bizonyos funkciók utólagos bevezetése mennyiben befolyásolhatja az élményt és az elvárásokat.