Mi történik, ha egy autó, amelyet az egyik legextrémebbnek tartanak a világon, nem Olaszországból, Németországból vagy az Egyesült Királyságból, hanem Új-Zélandról érkezik? A Rodin FZero története rávilágít arra, hogyan léphet be egy új játékos a nagy teljesítményű szupersportautók világába.
A projekt hátterében David Dicker áll, aki egyedi célokat tűzött ki: olyan autót szeretne építeni, amely gyorsabb a Forma-1-es autóknál is. Kiemelésre kerül, hogy a Rodin saját versenypályával, fejlett gyártóüzemmel és egyedülálló technológiával rendelkezik, beleértve a 3D nyomtatást, öntödét és modern marógépeket.
A műsor során betekintést nyerünk az autó fejlesztési folyamatába: egyedi aerodinamikai megoldások, karbon vázszerkezet, saját tervezésű 4 literes V10 turbómotor és több ezer lóerő potenciálja kerül szóba. A mérnöki kihívások és az újítások mellett azt is érintik, milyen különbség van egy ilyen, privát fejlesztésű szupersportautó és a hagyományos nagy gyártók termékei között.
Felmerülnek kérdések a végső teljesítményről, a gyártás lehetőségeiről, valamint arról, vajon van-e piaca egy ennyire szélsőséges együléses járműnek. A beszélgetés során több technikai részlet és fejlesztési döntés bemutatásra kerül, és a tervek szerint a jövőben akár sorozatgyártásban is elérhető lehet ez a különleges autó.