Az újonnan bemutatott The Blood of Dawnwalker gazdag szerepjátékos élményt kínál, ahol a játékos döntései valódi következményekkel járnak. A történet központi elemeként az időgazdálkodás kerül előtérbe: minden jelentős cselekedet gyorsítja a főhős, Cohen, harcát az idővel, miközben a családja megmentésén dolgozik.
A játék világát, Veil Sangorát, szabadon be lehet járni, és számos mellékküldetés is vár felfedezésre. A mozgásban és harcban használt vámpíri képességek – mint például a falakon való sétálás vagy a teleportálás – különösen izgalmas taktikai lehetőségeket biztosítanak, amelyek emlékeztetnek más, hasonló játékélményekre.
Az egyedi harcrendszer, amely Cohen helyzetétől és a napszaktól is függ, új kihívásokat hoz minden összecsapásba. Nem csak az útvonalak, hanem a harcok is változnak nappal és éjszaka, miközben a történet folyamatosan alkalmazkodik a játékos választásaihoz. A fejlesztő, a Rebel Wolves stúdió, nyitott a játékosok visszajelzéseire, ennek köszönhetően például a kameranézet továbbfejlesztésén is dolgoznak.
Felmerül a kérdés: mennyire sikerül majd a végső változatban egyensúlyba hozni az ambiciózus ötleteket a technikai kivitelezéssel? Izgalmas figyelni, hogyan alakul a fejlesztés, és mennyire képes lesz az időmenedzsment innovációja valóban egyedivé tenni az RPG műfaját.