Bemutatásra kerülnek a Valve friss hardverfejlesztései, középpontban a megújult Steam Controllerrel és a Steam Machine-nel. Ezek az eszközök az elmúlt tíz év tapasztalatait, valamint a Steam Deck sikereit ötvözik, újragondolt ergonómiával, fejlett bemeneti lehetőségekkel és magasabb szintű testreszabhatósággal.
A Steam Controller új verziója olyan funkciókat kínál, mint a továbbfejlesztett joystickok, tágabb haptikus visszacsatolás, valamint a precíziós célzást biztosító giroszkópos szenzor. Külön érdekesség, hogy a kontrollert egy mágneses töltőpuckhoz lehet csatlakoztatni, illetve 2.4 GHz-es alacsony késleltetésű kapcsolattal is használható, amely gyors reakcióidőt garantál.
A Steam Machine egyfajta belépő szintű vagy középkategóriás gamer PC-nek készült, amely a Steam OS-t futtatva képes akár 4K felbontású játékra is FSR-rel, miközben alkatrészeiben (mint a tárhely vagy a memória) bizonyos szinten bővíthető. A hardverválasztásnál kiemelten fontos volt a teljesítmény, az energiafogyasztás optimalizálása, valamint a csatlakoztathatóság.
A videó foglalkozik a felhasználói élmény egyes aspektusaival, például az eszközök ergonómiájával, testreszabhatóságával, a rendszer frissíthetőségével, valamint a Valve filozófiájával, miszerint több saját fejlesztésű hardver és szoftver integrációjával lehet igazán ütős ökoszisztémát alkotni.
Feltűnnek olyan kérdések, hogy milyen mértékben hozhat változást a Valve új hardveres és szoftveres integrációja, valamint hogy ezek az eszközök milyen szerepet tölthetnek majd be az otthoni szórakoztatás és a PC gaming új korszakában. Szó esik a fejleszthetőség lehetőségeiről, a moduláris dizájnról, illetve arról, miként illeszkednek ezek a termékek a jelenlegi gamer hardverpiacba.










