Az utóbbi évek legszórakoztatóbb UI-tervezési élményéről hallhatunk: a projekt főszereplője lelkesen számol be a kreatív folyamatokról, amelyek során a 2010-es évek Flash-es projektjeit idéző könnyedséggel alkotta meg a modern felületet.
Érdekes, hogy a látogatók kétféle élményt is kipróbálhatnak – teljeset vagy könnyített verziót –, ezek a számítógép teljesítményéhez igazodnak. Megfigyelhető, hogy a teljes élmény 60 FPS körül teljesít, de teljesítménybeli kompromisszumok is szóba kerülnek, különösen mobil eszközökön.
A technológiák között központi szerepet kap a Rive és a Unicorn Studio; a felhasználó betekinthet a rétegek összehangolt működésébe, valamint a vizuális effektek és a gyorsaság kapcsolatára is kitér a beszélő.
Külön kiemeli, hogy kódírás helyett promptok beírásával készül a felület, sőt valós idejű adatokat is integrálnak, például a CoinGecko API-t használva.
Foglalkozik a teszteléssel (például FPS-számláló, Chrome dev tools, CPU-throttling) és azzal, hogyan lehet különböző demográfiai igényekhez igazítani egy játékos hatású felületet, amely a weben is elérhető. Témaként felveti, hogy mennyire fontos lesz a Rive, a Unicorn Studio és hasonló eszközök használata a 2025-ös dizájntrendek szempontjából.