A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 19 perc

Új technológiákkal nyűgöz le a The Witcher 4 technikai demója

A The Witcher 4 technikai demója eddig sosem látott részletességgel mutatja be a játék világát, karaktereit és a fejlesztők által alkalmazott vadonatúj technológiákat.

A The Witcher 4 technikai demójában Kovia északi vidékére kalauzol el a fejlesztőcsapat, ahol Ciri szemszögéből betekintést nyerhetünk az új technológiák és a részletgazdag világ működésébe. A helyszín, a karakterek mozgása, valamint a környezet vizuális elemei mind példa nélküli realizmust mutatnak, kiemelve az NPC-k dinamikus viselkedését és kapcsolatait.

Érdekes megfigyelni, miként reagálnak a város lakói Cirire: egyesek elutasítóak, gyermeküket is elhúzzák mellőle, vagy éppen ellenségességet mutatnak. A mindennapi történések, mint a piacozás, az almák gurulása vagy az állatok (például a medve és a ló, Kelpie) élethű mozgása, mind hozzájárulnak a világ életszerűségéhez.

Technológiai oldalról a játék az Unreal Engine új nanite növényzetmegoldását, lenyűgöző mimikát, élethű bőrfelületeket, dinamikusan változó animációkat és mozgó tömegeket vonultat fel. A részletes fizikai interakciók, mint a halak manipulációja vagy az NPC-k egymással való kontaktusa, hozzák el a szerepjátékos élmény következő szintjét.

Felvetődik a kérdés, mennyire lesznek ezek a megoldások végül ténylegesen jelen a végleges játékban, illetve hogyan forradalmasíthatják a szerepjátékos élményt, a világ belakottságát és az interaktivitást a Witcher univerzumban.