Az elmúlt években a VR mechajátékok fejlődése rendkívül izgalmas irányt vett, hasonlóan ahhoz, ahogy a belső nézetű lövöldözős játékok is érvényesülnek a virtuális valóságban. A közönség olyan címekkel ismerkedhetett meg, mint az Archangel vagy a Vox Machina, amelyek különleges élményt kínálnak: lehetőséget adnak arra, hogy a játékosok egy harci gépezet pilótájaként szálljanak harcba.
Az Iron Rebellion megjelenésével új szintre lépett ez a műfaj, különösen a gyors, Call of Duty vagy Titanfall stílusú tempóval, amely igazán kiemeli a VR lehetőségeit. A fejlesztők célja egyre tisztábban körvonalazódik, a játékosközösség pedig folyamatosan nyomon követi a játék előrehaladását.
A legújabb War Zone játékmód óriási újdonságnak számít: 16 játékos küzdhet egymással különböző mech osztályok, fegyverek és egyedi képességek segítségével. A küzdelmeket még változatosabbá teszik az olyan extrák, mint a pajzsok, légicsapások és felderítő drónok.
Baráti társaságok, Discord közösségek gyűlnek össze, hogy kipróbálják a friss funkciókat, és együtt derítsék fel a kaotikus csatamezőket. Változatos stratégiai lehetőségek, kommunikáció és látványos robbanások teszik emlékezetessé a játékot — a történet pedig csak most kezd igazán érdekessé válni!