Az Elder Scrolls-játékok egyedülálló élményt nyújtanak az RPG-rajongók számára, amelyet még mindig kevesen tudtak teljes mértékben utánozni. Az évek óta várt Elder Scrolls 6 késlekedése miatt a rajongók új alternatívákat keresnek, hogy pótolják a Skyrim által hagyott űrt.
Felbukkant egy új szereplő a színen, a Fatekeeper, amely legújabb, nyolcperces játékmenet-bemutatójával izgalmas lehetőségeket villant fel. A játék egyes elemei, például a felhasználói felület, a nézetváltás és a tárgykezelés, erősen emlékeztetnek a Skyrimre, miközben a játékmenetbe beépültek a Dark Messiah of Might and Magic harci mechanikái is, mint a telekinézis és az interaktív környezetek használata.
A látványvilág és az Unreal Engine 5 technikai megvalósítása kiemelkedően magas színvonalat ígér, de a világ nyitottsága kérdéses – a készítők szerint inkább fókuszált, de szabadon felfedezhető területekről lesz szó, mint valódi open world élményről. A játék harci rendszere hangsúlyosabb, variációs lehetőségekben gazdag, de a lopakodás például hiányzik, és inkább „nehéz” karakterek szerepeltetésére helyezi a hangsúlyt.
Felmerül a kérdés, hogy vajon egy ilyen fókuszáltabb, de tartalmilag gazdag RPG képes lehet-e betölteni azt az űrt, amelyet a Bethesda játéka hagyott maga után. Vajon a Fatekeeper egy új korszak kezdetét jelenti, vagy csak egy izgalmas kitérő a műfaj rajongói számára?










