A héten kiemelt hírek között szerepel a Google AI mód tesztelésének kiterjesztése az USA-ban, amellyel a felhasználók hamarosan új típusú üzleti és termékpaneleket próbálhatnak ki. Az újítás célja, hogy átláthatóbb információkat nyújtson bármilyen keresett vállalkozásról vagy termékről.
Egy másik fontos téma az OpenAI új bevásárlási élménye, amely részletesebb, hasznosabb terméklistákat mutat karusszel formátumban, termékpaneles nézettel. Érdekes kérdéseket vet fel a vélemények és értékelések hitelessége, mivel ezek nem kerülnek ellenőrzésre az OpenAI részéről, valamint az, hogy milyen kritériumok alapján kerülnek be a termékek ezekbe a listákba.
Szakmai összefoglalót is tartalmaz a videó több mint 500 weboldal auditjából. Felmerül, mennyire fontos az alapvető technikai SEO, az auditálás során milyen hibákat lehet rendszeresen elkövetni, illetve, hogy valóban túlértékeltek-e egyes SEO-funkciók.
Szó esik a 2025-ös e-kereskedelmi SEO-trendekről is, mint például az organikus keresési eredmények átalakulása a termékkeresések esetében, és arról, hogy általános vagy specializált kereskedők számára lesz-e kedvezőbb a jelenlegi változás.
Az átfogó áttekintés segít megérteni, hogyan változik a keresőoptimalizálás világa az AI-technológiák és az új keresési funkciók bevezetésével, miközben új kérdések merülnek fel az átláthatóság, a kattintási viselkedés és a verseny szempontjából.