Ismerd meg egy új VIC-20 játék, a Quarx fejlesztésének történetét! A fejlesztő visszatekint korábbi játékaiból, mint a Planet X2, Planet X3 vagy a Petscii Robots, és elmeséli, honnan merített inspirációt az új projektjéhez. Szóba kerülnek a műfaji próbálkozások, és hogy milyen kihívásokkal jár egy igazán ötletes, még nem látott játékmenet létrehozása ezen a retro platformon.
A videó részletekbe menően bemutatja a fejlesztési folyamat legérdekesebb technikai dilemmáit: milyen kompromisszumokkal járnak a VIC-20 különleges grafikai és színkorlátai, hogyan születnek izgalmas animációs és háttér-effektek, valamint miként lehet a klasszikus tetris-jellegű játékmenetet újszerűen megvalósítani.
Nagy hangsúlyt kap a zeneszerzés és hangtechnikai megvalósítás kérdése is. Megismerhetjük, milyen eszközökkel és segítőkkel vált lehetővé, hogy a játék hangzása a lehető legjobban illeszkedjen a VIC-20 adottságaihoz.
A néző betekintést nyer a különböző portolási ötletekbe, a C64-es és PET-es átültetés lehetőségeibe, sőt azt is megtudhatja, hogy a játék kapható lesz-e fizikai formában, például kazettán, vagy kizárólag digitálisan.









