A műsor legújabb epizódjában két főbb témát járnak körbe izgalmas gamer szemszögből. Elsőként szóba kerül a Grand Theft Auto 6 ismételt csúszása, amely nagy várakozásokat kelt a játékosok körében. A beszélgetésben előkerülnek az iparági változások, az egyre magasabb játékárak és a fejlesztői „crunch” hatásai is.
További izgalmas témákat vetnek fel: miért él ekkora kultusza a sorozatnak, milyen újításokat várnak el a rajongók az új részben, és vajon tényleg érdemes-e ennyit várni egy igazán „négyszeres A-kategóriás” (quadruple-A) játékra. Ezzel párhuzamosan az iparág két iránya is szóba kerül: a nagyszabású, drága címek és az olcsóbb, „AA” játékok közötti különbség, illetve az ezekre jellemző vásárlói elvárások.
Az adás második felében egy exkluzív betekintést kaphatunk a nemrég megnyílt San Franciscó-i Nintendo Store világába. Feltérképezik, miben különbözik a New York-i bolttól, kiemelve az Animal Crossing, Pikmin és más, lazább, hangulatosabb tematikájú szegmenseket. Megjelennek a helyszínspecifikus, csak a városban elérhető különlegességek, a Switch kézi konzol testreszabási lehetőségei és a gyűjtők körében népszerű exkluzív ajándéktárgyak is.
Külön kitekintést kap a Remedy új, kooperatív lövöldözős játéka, a FBC Firebreak is. A beszélgetés mélyén feltűnik a kontroll játékélmény és a sztori atmoszférájának jelentősége, valamint a single player és multiplayer közötti különbségek. Felmerül, mennyire tudja a Remedy a már megszokott, furcsa, campy hangulatot átemelni egy többjátékos címbe, és hogyan reagálhat erre a rajongói bázis.