A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 14 perc

Új műfajban a Remedy: Az FBC: Firebreak kulisszái mögött

Az FBC: Firebreak játék rendezője mesél a Remedy stúdió műfajváltásáról, kreatív döntéseiről és arról, hogyan lesz a történetmesélés a játékosok kezében.

Az FBC: Firebreak kulisszái mögé tekinthetünk be ebben az interjúban, ahol a játék rendezője mesél a Remedy stúdió legújabb projektjéről. A beszélgetés során feltárul, hogy milyen érzelmi és alkotói kihívásokkal szembesült a csapat, miközben teljesen új műfajba, a többjátékos FPS-be vágtak bele.

A rendező betekintést ad a Remedy kreatív folyamataiba, például abba, hogyan tudtak átlépni a megszokott elbeszélésközpontú játékaik stílusából egy olyan irányba, amely nagyobb teret enged a játékosok interakcióinak, és kevesebbet támaszkodik a tradicionális történetmesélésre. Bemutatja, mennyire fontosnak tartották, hogy a játék világa gazdag narratív elemekben legyen, de a történetet ezúttal maguk a játékosok idézik elő a saját akcióik és beszélgetéseik révén.

Érdekességként felmerül az is, hogyan született meg az ötlet, hogy ne szuperképességekkel rendelkező főhősök, hanem hétköznapi emberek álljanak a középpontban – akik az FBC szervezet mindennapi munkáját végzik. A rendező arról is mesél, milyen koncepciókat vetettek el, és mi vezetett ahhoz, hogy ilyen formában valósult meg a játék.

A stúdió önálló kiadásban, egyszerre több platformon jelenteti meg az alkotását, sőt, a Remedy univerzumát tovább bővítik vele, mindemellett arra a kérdésre is rávilágítanak, miként lehet egyensúlyozni a régi rajongók várakozásai és az újdonságokat kereső közönség igényei között.